sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Alışveriş çok güzeldi demek isterdim fakat bir anlık dalgınlığıma gelip registar firmayı hep isimtescil kullandığım için isimtescil yazmışım. domain godaddy firmasında kayıtlı. arkadaş ise farklı domain şirketi istemediği için ücreti iade istedi.

açık arttırma 12 liradan devam ediyor arkadaşlar.
godady ile çalışmıyorum kardes kusura bakma