Konu
Nelph 1.2 İÇİN BOT İSTİYORUZ ARTIK
05-11-2010, 20:26:17
#9
Oktigh
Üyeliği durduruldu
Gwindor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
atmıyor, ver parasını yazsın.ben yazdırdım , yazdı!
Teşekkür ! Mesela oyunskor botu var, bekliyo öyle !