Semotion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bende ekran görüntüsü aldım tam konu açıcaktım : ) kafayı yicem noldu diye. bu konuyu görünce bi rahatladım.
Googlenin banlamalarından herkez okadar tedirgin ki en ufak birşeyde bende dahil olmak üzere pranoyaklaşıyoruz.. Nekadar stres yaratan bir durum...