Yazık olmuş siteye, emeğe.. arada bir uğradığım bir site idi. kendimi suçlu hissetmeme neden oldu cidden.. Ben o kadar emek sarf etmiş olsaydım, beklentilerim farklı olurdu herhalde..

Tebrik ediyorum kendisini.

Başarılarının devamını diliyorum..