scripti ilk alanlardanım ama bende hiç kullanmadım,kullanamadım.belki v3 sorunsuz çalışır diye bekliyordum ama sabrinin bu sözleri üzerine verdigim 50 tlyi çöpe attıgım düşünmeye başladım.çok yazık oldu.....
sabri düzgün çalışan bir sürüm yayınlamalı. olduki böyle bir sürüm yayınlanmadı bana 1 yıl destek dedi ve 1 yıl güncellenicek dedi düzgün çalışan sürüm yapılmayacaksa para iademi yapmalı yapmaz ise hakkında şikayeet konusu açacağımı burdan belirtmek istiyorum.