Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyide zaten aşağıdan yukarı alınması gerekmiyormu boyundan başlayıp çeneye kadar altına kadar aşağıdan yukarı alıyorum bende başka nasıl alınırki sakal
Ben hep yukardan aşağı alıyorum..