Şimdi
Öncelikle eski versiyonu (V2) kullanmayan arkadaşlar; "
Ben kullanamadım" deyip bu yazılımı kötüleme amaçlı bildirimde bulunmasınlar.
Ben halen kullanıyorum ve sorun olduğunda SCR nin müsait olduğunda yardımcı olduğunu, hatta 4 defa benim talebim ile script hostunu değiştirmek gibi büyük bir zahmete girdiğini bunu yaparkende en küçük bir talepte bulunmadığını herkesin bilmesini istiyorum.
SCR ile ben bu topic altında ilk programı kullanmaya başladığımda yardım talebime cevap vermesi ile tanıştım.
Tris ile de script in geliştirilme aşamasında bazı sorular sorarak tanıştım. Yani birçoğunuzdan daha yeni bir tanışma-iletişim süreci içindeyim kendileri ile.
V2 ile ilgili sorunlar benimde var ama
çalışan kısmını kendime göre planladım REPLY postlarımı %99 oranında sorunsuz yapmaktayım
Tris i dövmek isteyen arkadaşlar lütfen gelip bana adlarını yazdırsınlar. Liste tutmaktayım.

1 numarada benin kendi adım var.
Kendi şahsi ortak işlerimiz bulunmaktadır. 2 haftadır kendisi ile iletişime geçememekteyim.
Bahsettiği teknik sorunları ilk duyan ve bilenlerden biri benim.
Zaten forumu devralıp kendisini forumdan şutlamış da bulunmaktayım.
Yaşasın Kötülük diyorum Tris arkadaşımıza.
Elinde bulunan forum ve siteleri de devralma talebindeyim ama MSN de online olsa da yönlendirmeleri bir yapabilsek....
Şahsi işlerinden 1 saat ayırıp lütfen msn e gel de şu forum ve siteleri benim yeni dedicated a aktaralım.
Aksi halde hacker tutcam.. extra masraf çıkartma bana