kue Hocam sizler gibi değerli hocamlarımızdan amacım bi şeyler öğrenmek hazıra konmak gibi amacım yok, ben bu işi zevkle severek öğrenerek yapmak istiyorum, ticaret amaçlı değil sadece kendi sitelerimi yapıyorum, gerçekten bi şeyler öğrenmek için severek yapıyorum, Hocam sayfaya kodlamayı döksem baya bi yer kaplar onun için hem sizi baya uğraştırır, benim amacım size özel mesaj olarak attığım zaman daha iyi anlarsınız ve bende nasıl bir uygulama yaptığınızı görerek öğrenmem daha iyi olur bence, Hocam bugün yarın boş bi vaktinizdede yapsanız olur acelesi yok.
çok teşekkür ederim hocam
Saygılar