Benim sitemdeki şahsi geçen kullanıcının aktif olmaması doğaldır. Çünkü o kullanıcı adı benim otomatik dosya yükleyip, paylaşan Bot'umdu. VPS'im olmadığı ve yeterli verimi alamadığım için uzun zamandır aktif durumda değil.

Lisans sunucusuna müdahale edilemiyor. Ekleme yapamıyorum. DNS'ler problem çıkartabiliyor, uzak sunucu lisans sunucusuna bağlanamıyor. Malesef ki buna çözümüm olmuyor. Çalışır durumdaki sistemde sorun yok fakat, sisteme bir müdahale gerçekleştirilemiyor ne yazık ki..

Şu an sıfırdan, daha stabil bir Script'i kodlamaktayım. Script'te Bug olmamasına, güvenliğinde açık olmamasına, sistem kaynaklarını zorlamasına dikkat ederek yazmaya çalışıyorum.

Satışlardan diğer arkadaşlar kadar pay (50 satıştan 6 veya 7'sinin 1/3'ü) alamama rağmen siz kullanıcıları madur etmemek adına ben işleri üstlendim. Yaşadığınız sorunlar beni mutsuz ediyor ama ne yazık ki bu şartlar altında birşey yapamamanın üzüntüsünü yaşıyorum. Tek yapabileceğim şey, işlerimi daha da hızlandırıp sizler ile Script'i daha erken buluşturmam olacaktır.

Yaşanan sorunlardan dolayı hepinizden özür diliyor, bana biraz anlayış göstermenizi diliyorum.
Gelişmeleri size bu başlık altından duyuracağım.

Hepinize iyi günler diliyorum.