Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
git sunucu kirala daha iyi
G.SHDSL alman gerek bence sonra UPS alcaksın en basitten fiyatlara bak yetişebilecekmisin
sonra win 2003 server lazım sana daha statik IP daha sayılır bir düşün en iyisi bir sunucu yada VPS filan kirala