Serdar007 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
30 Yaşına kadar devam eden de hastalık vardır be hocam ben bunca yaşıma kadar 30 yaşında sakal problemi olan kimse görmedim.
Ben şu an 20 yaşımdayım ve bendede aynı orantıda çıkmıyor sakallar mesela çene altında az çıkıyor diğer yerler iyi genelde ama günden güne düzeldiğini görüyorum bekleyin derim 22 yaşına kadar sorun düzelmesse bi doktora gitmek lazım
Benim eniştem var mesela 28 yaşında.. Sadece bıyık ve cene altı cıkıyor. Yanaklarda çıkmıyor.. Ve sakallarıda sık değil.

Göremezsin çünkü öyle sakal düzensiz çıkan kesiyor rezil olmamak için