Bu biraz sıkıntı olabiliyor

hatta 30 yaşında bile devam eden var.
Bu konuda kesin sarımsak kullan felan diyecekler ama sen sen ol onları dinleme..
Tıraşlamaya devam et gün gelir düzelir
30 Yaşına kadar devam eden de hastalık vardır be hocam ben bunca yaşıma kadar 30 yaşında sakal problemi olan kimse görmedim.
Ben şu an 20 yaşımdayım ve bendede aynı orantıda çıkmıyor sakallar mesela çene altında az çıkıyor diğer yerler iyi genelde ama günden güne düzeldiğini görüyorum bekleyin derim

22 yaşına kadar sorun düzelmesse bi doktora gitmek lazım