Bir insan hakkinda bu kadar sikayet konusu aciliyorsa,butun suclamalara ve kanitlara ragmen yuzsuzluk yapip inkar ediyorsa ve yine simdide hayir isi diyerek buradaki uyeleri akli sira dolandirmayi dusunuyorsa ondan ne ar, ne edep,ne namus, ne onur, ne terbiye, nede seref vardir.

Paraya zaafi olan onun icin herseyi yapar ama herseyi... heleki birde kaninda dolandiricilik varsa...

Insanlarin iyi niyet yada gafletinden faydalanarak onlari soyan bu karakteri bozuk kisilerin sermayesi kurnazligi ve ikna etmekte kullandigi dilidir.5 kurus icin kendi namusunu inancini bile korkmadan ayaklar altina alabilen bu tur insan musveddelerinden ne beklenirki ....

Sanirim bu yazdiklarim rahatlikla $15.- yapar.