Konu
Haydi Hayır İşine R10'lu Arkadaşlar
04-11-2010, 02:46:50
#14
Toledo
Aramızdan Ayrılanlar....
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen çok zekisin ya. Dolandırıcıya bakın. Hayır işi diyerek herkesin parasını cebine indirecek. Sakın bu yalancıya inanmayın.
Arkadaş dolandırıcının tekidir. Lütfen iş yapmayınız...
https://www.r10.net/sikayetim-var/773...siz-insan.html
Aynen arkadaş çok zeki maşAllah.
Direk yardım kuruluşunun hesabını neden vermiyorsunda senin paypal hesabın..
Gider ayak ne kopartırsam kardır hesabı ha !...
Sende Allah korkusuda kalmamış ne diyim.