Konu
Haydi Hayır İşine R10'lu Arkadaşlar
04-11-2010, 02:13:46
#7
Codeking
Arkadaşlar bu tür hayır işleri aracılar tarafından yapılmamalı bence direk kendiniz yardımda bulunun, adama baksana öbür tarafta yatacak yeri yok bunun karaktersiz