Konu
Haydi Hayır İşine R10'lu Arkadaşlar
04-11-2010, 01:51:44
#4
Zahit
BuRacK adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sen çok zekisin ya. Dolandırıcıya bakın. Hayır işi diyerek herkesin parasını cebine indirecek. Sakın bu yalancıya inanmayın.
Arkadaş dolandırıcının tekidir. Lütfen iş yapmayınız...
https://www.r10.net/sikayetim-var/773...siz-insan.html
yemin ediyorum süpersin ya
))))))))