Bizim belediye otobüslerimiz de bunlara benziyor biraz.

Alıntı
— "Arkadaki boşluğa ilerleyelim lütfen"
— "Kaptan üst katı açta çıkalım"
Çok duyduğum bir diyalog şahsen. Hatta ben daha kötülerini de söylemek istiyorum da, terbiyem elvermiyor.