Konu
İnsanları Metroya Böyle Yerleştiriyorlar!
03-11-2010, 19:57:00
#7
Tyreece
Üyeliği durduruldu
Bizim belediye otobüslerimiz de bunlara benziyor biraz.
Alıntı
— "Arkadaki boşluğa ilerleyelim lütfen"
— "Kaptan üst katı açta çıkalım"
Çok duyduğum bir diyalog şahsen.
Hatta ben daha kötülerini de söylemek istiyorum da, terbiyem elvermiyor.