Buarada verdiğiniz -itrader yöneticilere bildirildi. Kazandığım domaini teslim etmiyorsanız bende -itrade hakkımı kullanma hakkına sahibim fakat sizin bana gereksiz yere -itrade verme gibi bir hakkınız yok !
dediğiniz gibi sizin -itrade verme hakkınız var ve bunu kullandınız. bu arkadaşın size verdiği haksız -itrade ise silindi. istediği kadar açıklama yapmaya çalışsın, bunu yapmaya hakkı yok. banlanmadığı için şanslıymış. "
adam ol" diye haksız -itrade verip banlanmayan adam da ilk defa görüyorum. neyse bırakalım artık kendisi burada adam gibi takılsın.