Arkadaşlar Kurban Bayramına Az Kaldı .
Bir Kurban 300 Lira = 210 $ ( İHH )
Bağışlayacağınız Miktar Az Çok Farketmez ( 10$ da Bağış - 100 $da.. )
Bağış Yapmak İsteyen Paypal Olarak Ödeme Geçerse İHHDan Bir Kurban Bağışlayalım ( r10 Ailesi Olarak ) ..
Herkes Bağışlayabileceği Miktarı Yazarsa Tam 210 $ Olunca Ödemeleri Alırım İhhya Bağışlar Daha Sonra Dekontu Gösteririm .. Tabi Verilirse Ki Veriliyor Sanırsam ..

Toplam = 15 $