AlaTurka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adamın üzerine amma gittiler yaa acıyorum bu adama gerçekten eminim diyodur nerden düştüm şu Türkiye'ye..
yıllık 3.5 milyon euroyu sen alsan bukadar olayı umursamazsın bile bende umursamam sonuçta üstüne gelinen ülke yabancı bir ülke umrumda bile olmazdı, yılda 3.5 milyon euromuda alıyorsam sorunsuz gerisini takmazdım guizanında pek taktığını sanmıyorum açıkcası.