deccal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
verdiğin haksız -itrader yakında silinir merak etme. itraderi kafana göre veremezsin. domaini teslim etmediysen -itraderini alır oturursun, karşındakine -itrader veremezsin. bir de -itrader verme şekline, hitabına bak; "insan ol" yazmışsın adamın itrader sayfasına. https://www.r10.net/itrader.php?u=45425

bence sen biraz insan olmayı dene.
cins cins konuşma.

kimseyi dolandırmamışım bişey yapmamışım. nasıl onun verdiği -itrade haklı oluyor?

1 tl lik domain. zaten başlığa talep gelmemiş tam 1 gün sonra yazılmış 1 tl lik teklif. eğer düşmemiş olsaydı. ücreti bile mevzubahis olmazdı.

domainin durumuna burdan bakabilirsiniz.