verdiğin haksız -itrader yakında silinir merak etme. itraderi kafana göre veremezsin. domaini teslim etmediysen -itraderini alır oturursun, karşındakine -itrader veremezsin. bir de -itrader verme şekline, hitabına bak; "
insan ol" yazmışsın adamın itrader sayfasına.
https://www.r10.net/itrader.php?u=45425 bence sen biraz insan olmayı dene.