CaSt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok güldüm

Büyük bir firma ise burda neden açıklama yapmıyorsunuz firma ismini ne gibi bir sakıncası olacak ki?
Arkadaşlar konuyu baltalamayın lütfen kimseye zorla birşey satmıoz vermioz işine gelen alır detaylı bilgi için msn verdim ekle sor ne soracaksan ben kazanıorum isterimki sizde kazanın !...