Ben ateist değilimde farklı düşüncelere nasıl bu kadar karşı olabiliyorsunuz anlayamadım.
Düşüncenin tanımına bakın isterseniz.
Yada bizim düşüncemize bakın ve örnek verdiğiniz ateistlerin.
Bizim ayetlerle hadislerle benimsediğimiz ve uyguladığımız düşünce: Dinde zorlama yoktur her inanca saygı vardır.
Ama onların düşüncesi (düşünce denmez ama) insanların inançlarına küfretmek, hakaret etmek, dalga geçmek zorlamak vs. uzar gider.
Şimdi bana iki düşünce arasında ki farklılığı söyleyip ve nasıl karşı çıkmamamızı anlatır mısınız?