elektron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
geçmiş olsun hocam ucuz atlatmışsın. benimde e-posta adresime sürekli r10 şifremi değiştirme talebi geliyor tıklasam birine dalgınlıkla girecekler. inşaAllah yargı yolu ile bir sonuca kavuşur bu herif cezasını bulur.
sağol kardeşim Allah razı olsun.

Bulacak inşallah bulacak hepsi teker teker bulacaklar,er veya geç burada ve öbür dünyada bu şerefsizlerin yüzlerine tüküreceğiz inşl. hepimiz