Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
geçmiş olsun hocam ucuz atlatmışsın. benimde e-posta adresime sürekli r10 şifremi değiştirme talebi geliyor tıklasam birine dalgınlıkla girecekler. inşaAllah yargı yolu ile bir sonuca kavuşur bu herif cezasını bulur.