benimde eski üyelik öyle bişeye kurban gitti.bir sürü itrader emek vs boşa gitti.seni cok iyi anlıyorum.suan o 150 itrader 1 tane olumsuz patlasa allah korusun takıntı olur adama.bende öyle bi durumda - itrader yedim ve ban yedim.allah kimseye göstermesin
hiç sorma kardeşim yemin ederim sinirimden ve üzüntümden ağlayacak gibiyim şuan.O anın şokunu yaşıyorum halen

Allah tarafından akşam dışarıya çıkmadan önce pm varmı diye kontrol ettimforumu ve aktifbirisiyim forumda tut ki 2 gün giremeyecek olsam neler yapacaktı kimbilirdüşündükçe deliricek gibi oluyorum inan :S adi kansıza adalete hesap verdirmek için elimden gelen herşeyi yapacağım.