benimde eski üyelik öyle bişeye kurban gitti.bir sürü itrader emek vs boşa gitti.seni cok iyi anlıyorum.suan o 150 itrader 1 tane olumsuz patlasa allah korusun takıntı olur adama.bende öyle bi durumda - itrader yedim ve ban yedim.allah kimseye göstermesin