deeds adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam ben çalıştırmıyorum ama olayı motor 1 ve 2 diye bölmek anlamsız oldu böyle ayırma yapılacağına anasayfasına on bin tane saçma sapan eklenti ve konu ekleyenler düzeltme yapmış olsaydı sayfa fln kasmazdı neyse herkeze iyi çalışmalar
Kardeşim genede kasardı.Bir anda 20 site çalıştırıyorsun sen gir bir tarayıcıdan yer imlerine 20 site ekle ve bir anda aç bak nasıl açıyor.Bence mantıklı ve ben kendi isteğimle yapmadım istekler doğrultusunda yaptım.