hocam ben çalıştırmıyorum ama olayı motor 1 ve 2 diye bölmek anlamsız oldu böyle ayırma yapılacağına anasayfasına on bin tane saçma sapan eklenti ve konu ekleyenler düzeltme yapmış olsaydı sayfa fln kasmazdı neyse herkeze iyi çalışmalar