son 19 ekim darbesinden sonra, çöpe giden 14 küsur bol hitli sitemi göz önünde bulundurarak,
bundan sonraki tüm projelerimde etiketsiz başlama kararı aldım.
bu sadece benim görüşüm. etiket aynı içeriğin arama motorunda tekrarıdır. hatadır.
yeni siteye başlayacak olanlara kesinlikle etiketsiz takılmalarını öneriyorum.
saygılar.