ErdeM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hoş tasarımlar var özellikle dizi olanı çok beğendim.Hayırlı satışlar.
Doktorr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taner kolay gelsin dostum, kendisi r10 da işini ehliyle yapan sayılı css'cilerden

teşekkür ederim değerli yorumlarınız için,

iş alımı açıktır