emlak21 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam cevabınız için teşekkür ederim
1 inci sorumun cevabını dediğiniz gibi yaptım olmadı ilan tablosunda kimin kısmının id`sine yine 1 yazıyor.

2 inci sorumun cevabını tam olarak anlayamadım hocam

Saygılar.

Şimdi üyeye atadığın session session("id") ise yönetici girişi yapıldığında atadığın session session("adminid") olsun. Resim eklerken şöyle bir kontrol uygula.

if session("adminid")<>"" then
ekleyen=0
else
ekleyen=session("id")
end if

ekleyenin id sinide bu şekilde tablonda ilgili alana yazdır.


İkinci sorun ise upload kod bloğunun başına on error resume next ekleyeceksin. Yalnız bunu sadece ekleme yaparken kullan. Güncelleme yaparken eğer bir dosya yüklemiyorsan veri tabanındaki alana boş kayıt yaparak günceller. Deneyerek anlayabilirsin ne demek istediğimi.