sefakavil adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaş ile görüşülüyor..
Hesap bilgileri geldi. Bikaç saat içinde ATM'ye gidip ödeme yapıcam. İnternet bankacılığım olmadığı için böyle. Teşekkürler...