İlk olarak bu konunu vBulletin bölümü ile alakası yok,
İkinci olarakta
bu konuya yazmıştınız zaten konu açmanızın sebebini anlayamadım.
Son olarakta 1 adet davetiyem varmış mail adresini özelden yolla atayım davetiye.
Öncelikle arama yaptırdım ve gösterdiğiniz diğer konu vbulletin kategorisinin altında olduğu için bu bölüme açtım =)
ve attığım msj eski bir konu olduğu ve yeni bir konunun davetiye için daha etkili olacağını ddüşünerek açtım cok ta rahatsız olacağınız bir durum değil bence (=
Bu arada davetiye içinde teşekkür ederim...