victories adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
apache altında çalışan nginx ten çok büyük bir verim beklemeyin, eğer yapabilirseniz nginxi php-fcgi ile yapılandırın, performansı gözlerinizle görün

ressim.nete 3-4 gün önce yaptım, sahibi kuaza ile görüşüp performansı hakkında bilgi alabilirsiniz.

ressim.net
Website Status: inactive
Server Type: kuaza/0.7.66

vaalla şuan site ölü gibi açılıyo çok iyi yapmışsın

ayrıca panel olarak kimse bakmıyo mevzuya,
plesk panel ve directadmin kötürüm evlat muamelesi görüyor litespeed ve nginx tarafından.

directadmin kullananlara litespeedin faydası varmı yokmu ?
100k ya kadar sitelerde litespeed veya engnx gerçekten gereklimi?