Konu
Capitalism II
31-10-2010, 23:09:20
#10
KingCoder
atary adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Konuyu tekrar açmaktansa hortlatıyım oynayan ya da oynamak isteyen varsa ben hala oynuyorum yeni oynayacak arkadaşlara yardım da edebilirim hiç çekinmeden pm atabilirsiniz.
Msn adresini pm alayım multi yaparız arada