Arkadaşlar hepinize çok teşekkür ederim. Genel olarak hepinizin söylediği gibi, bende alabileceğini sanmıyorum. Bugün zaten bir avukatın ağzından bana sms atmış, ama numara kendi numarası. Domaine 50 tl gibi komik bir rakam teklif edip, ben avukatım alamadığım dava yok diyor

Çocuk sandı herhalde bizi.

. Söylediğiniz gibi, her com.tr domain alan, yada marka tescil alan, ben bu ismin sahibiyim. Sen bu ismi artık kullanamazsın diyor. Yani ben bugün askim.com.tr yi kaydedersem ve marka tescili yaptırırsam, kimse sevgilisine aşkım diyemeyecek mi? böyle bir mantıkla yaklasıyorlar.
Bilgilendirmeniz iyi oldu. Kesinlikle kendisine satmayıp, yabancı bir firmaya transfer edeceğim, whois bilgilerinide gizleyeceğim.