tabiki alamazsın kredi kartı işleyişi banka komisyonu ile olur örneğin benim bankadan pos cihazım var sen bana gelip benden 1.500 tl ürün alıyorsun ama kartında o kadar çekilcek miktar yok o zaman bakiye yetersiz uyarısı verir çünkü ben senden 1.5000 çekicem bankadan ben paramı peşin alıcam banka bana ertesi gün 1.500 tl hesabıma yatırcak sanada taksite bölcek 1.500 tl ise ürün sen bankaya örnek veriyorum 1.600 tl ödicen komisyon oranlarına göre değişir her bankanın komisyon oranı farklıdır. ama sen kartın'da 500 tl çekim hakkı varken 510 tl değerin'de ürün bile alamazsın. bankadan ek limit istiyebilirsin sabit gelirin varsa inceleme altına alırlar uygun görülürse ek limit verilir. veya 1.000 tl nakit verirsin teknosaya 500 tl karttan çekersin oda olur ama nakit veremiyosan ek limit istemekten başka yolu yok.