CakirTurk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Alt 01-07-2008, 17:24:50

silverlight 3 çıkalı yıllar oldu

daron yöndem silverlight 3'ün anlatımlarını da yapmıştı çoktan
DoganKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kaçın konu hortladı !
silverlight çıkalı yıllar olmuş olabilir konu tarihini gördüm merak etme ayrıca beliertmene gerek yok. silverlight'a giriş için bana göre güzel bir makale. Bir de Silverlight hakkında çok fazla makale olduğu için konunun üste taşınmasına gerek yok dimi