juba08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sağol faydalı bir konu

Alt 01-07-2008, 17:24:50

silverlight 3 çıkalı yıllar oldu

daron yöndem silverlight 3'ün anlatımlarını da yapmıştı çoktan