evet aynen dediğiniz gibi. bir konu ve herhangi bir konuya cevap. 0,30 kuruş. Konuları uydurmasyon yazmassınız tabi. Gerçek bir forum da ihtiyacınızı nasıl anlatıyor nasıl cevap veriyorsanız öyle yazın.