Konu
Forum başlığı ve cevap başına 0.3 TL
30-10-2010, 23:46:46
#12
ekop10
evet aynen dediğiniz gibi. bir konu ve herhangi bir konuya cevap. 0,30 kuruş. Konuları uydurmasyon yazmassınız tabi. Gerçek bir forum da ihtiyacınızı nasıl anlatıyor nasıl cevap veriyorsanız öyle yazın.