clupmania adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşa iş verdik , abi çok acil parayı başta gönder hemen halledicem konuları bitirecem vs. vs. 1 dolar için yaptığın ayıp be kardeşim :d

işi yarıladı dedim iyi güzel bu adam çalışıyor parasını gönderelim. gönderdik sonucu merak eden var mı ?

41 konu gönderdikten sonra gece saat 2 felan olmustu heralde dedi geç oldu kapatmam gerekiyor yarın bitireceğim felan

adam 2 gündür yok piyasada 90 cent sende kalsın kardeşim ama bu yaptığın iş ahlakına sığmıyor. tutamayacağın sözleri verme. zaten itraderlarıda bunu gösteriyor neyse sana hayattta bol şans..
hiç gülecegim yoktu geçmiş olsun