Arkadaşa iş verdik , abi çok acil parayı başta gönder hemen halledicem konuları bitirecem vs. vs. 1 dolar için yaptığın ayıp be kardeşim :d

işi yarıladı dedim iyi güzel bu adam çalışıyor parasını gönderelim. gönderdik sonucu merak eden var mı ?

41 konu gönderdikten sonra gece saat 2 felan olmustu heralde dedi geç oldu kapatmam gerekiyor yarın bitireceğim felan

adam 2 gündür yok piyasada 90 cent sende kalsın kardeşim ama bu yaptığın iş ahlakına sığmıyor. tutamayacağın sözleri verme. zaten itraderlarıda bunu gösteriyor neyse sana hayattta bol şans..