Konu
Capitalism II
30-10-2010, 15:08:10
#8
atary
Konuyu tekrar açmaktansa hortlatıyım oynayan ya da oynamak isteyen varsa ben hala oynuyorum yeni oynayacak arkadaşlara yardım da edebilirim hiç çekinmeden pm atabilirsiniz.