"Turkish users are not able to use the application."
Bunun tam türkçesi nasıl olur bilmiyorum ama adamın Türkler ile bir sorunu yok. Yada satmak istemiyor değil. Ayrıca yurtdışındaki crakerlar ile bizimkiler yarışamaz bile. Burda çeviride yetiden bahsediyor. Yani bir sorun var demekki belki bir karakter sorunu belki başka bir şey bilmiyorum.