{Üstat} adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
knight online yüzünden en son x datacenterina yapılan polis baskınında x firmasının 4 sunucusuna el konumuştu ve milyarlık davalar açılmıştı, alan ve satan arkadaşlar pm üzerinden görüşseler daha iyi olur.
yorumunuz icin ve teklif veren arkadaslara tesekkürler. dedicated anlasması yapılmıstır.