Habertürkte okuduğumda aynı yorumu yapmıştım.
Hadi diyelim o bir telefon kabul ettik. Peki uydu yok, baz istasyonu yok yani geçmişe sen şimdi elinde iphone ile gitsen ne değişecek. Telefon olması bu yüzden mantıksızdır. Paralel evrenden atlayıp oraya bağlantı kurabilen bir telefonla o zaman eyvallah
Güzel bir ayrıntı yakalamışlar ama telefon dışında herşey olabilir o. Hatta bir nevi birşeyin reklamı da olabilir şimdiden haberlere verip kafamıza girsin diye.