Konu
1928 yılında cep telefonu var mıydı ?
29-10-2010, 13:16:43
#2
delikanli53
dün evelsi akşam tvde izledim. varsa bile ne olmuş yani
belki adam kulağını kaşıyor ne oluyor bize anlamıyorum.neyi ispata çalışıyoruz.