Arkadaşlar bir kaç tane sorum olacak cevaplayacak arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
*Ürünleri listemek istiyorum ve tanıtım sayfasına imageshack'e yüklediğim bir resmi koyabilirmiyim? Yoksa illa resimi gg'ye mi yüklememiz lazım?
*Ürünlerin resimlerini yüklerken netlik kaybı yaşıyoruz bunun önüne nasıl geçeriz?
*Ayrıca şu vergi cezası olayı noktasında gelişmeler varmı?